Публікація:
Філософсько-освітня стратегія як умова освітньої взаємодії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Жукова, Галина Вікторівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Навчання впродовж життя стає необхідним і важливим елементом сучасних освітніх систем, де позаакадемічна освіта в більшості випадків відіграє певну роль через самоосвіту громадян. Становлення позаакадемічної освіти виступає як соціокультурний феномен, що відображає зростаючу потребу в отриманні різноманітних освітніх послуг. Ця освітня система володіє ознаками організованості, систематичності, додатковості по відношенню до вже наявних знань, отриманих особистістю за межами академічної освітньої системи.
Life-long learning becomes a necessary and important element of modern educational systems, where non-academic education in most cases plays a role through self-education of citizens. The emergence of non-academic education acts as a sociocultural phenomenon, reflecting the growing need for various educational services. This educational system has signs of organization, systematicity, and additionality in relation to existing knowledge acquired by a person outside the academic educational system.

Опис

Ключові слова

освітня система, позаакадемічна освіта, особистість, educational system, non-academic education, personality

Бібліографічний опис

Жукова Г. В. Філософсько-освітня стратегія як умова освітньої взаємодії / Г. В. Жукова // Концептуальні, методологічні та практичні проблеми соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики : збірник матеріалів ІІІ міжнар. науково-практична конференція, 24 квітня 2019 р. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – C. 48-51.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By