Публікація: Місце підручника з математики у пізнавальній діяльності учнів і студентів
Вантажиться...
Дата
Автори
Шкіль, Микола Іванович
Колесник, Тамара Всеволодівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті на прикладі авторських підручників для педагогічних університетів та загальноосвітніх шкіл розглядається питання про місце підручника з математики у пізнавальній діяльності учнів і студентів.
The paper views the problem of place of mathematics textbook in cognitive activity of pupils and students on example of authors textbooks for pedagogical universities and secondary schools.
The paper views the problem of place of mathematics textbook in cognitive activity of pupils and students on example of authors textbooks for pedagogical universities and secondary schools.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Шкіль, М. І. Місце підручника з математики у пізнавальній діяльності учнів і студентів / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 1: Фізико-математичні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 13(1). - С. 24-30.
