Публікація:
Використання освітніх джерел та онлайн платформ при формуванні фахової іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх філологів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бегека, Дмитро Анатолійович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавничий дім «Гельветика»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто питання використання освітніх джерел та онлайн-платформ у формуванні фахової іншомовної комунікативної компетентності майбутніх філологів. Сучасний розвиток освітніх технологій сприяє впровадженню інноваційних підходів до навчального процесу, зокрема, через використання цифрових ресурсів, що забезпечують ефективне засвоєння мовних навичок студентами. Одним із основних аспектів цього процесу є інтеграція освітніх платформ, таких як Coursera, Duolingo, Moodle та ін., що дозволяють студентам не лише вивчати теоретичні знання, але й покращувати практичні уміння з іноземних мов у реальному часі. В статті зазначено важливість адаптації методів викладання до індивідуальних потреб студентів через цифрові ресурси, що забезпечують доступ до автентичних матеріалів, інтерактивних завдань та можливостей для міжкультурної комунікації. Ці ресурси сприяють розвитку навичок читання, письма, аудіювання та говоріння, що є важливими складовими іншомовної комунікативної компетентності майбутніх філологів. Стаття аналізує переваги та виклики використання онлайн-ресурсів у підготовці фахівців-філологів, зокрема їх вплив на розвиток мовних навичок і комунікаційної компетентності. Виведено перспективи подальшого впровадження цифрових технологій у навчальний процес, зокрема в контексті використання платформ для вивчення іноземних мов. Окремо зазначено, що питання застосування онлайн-ресурсів у процесі вивчення іноземних мов досліджували як вітчизняні, так і зарубіжні науковці, серед яких Н. Балик, А. Найдьонова, Л. Морська та інші. Водночас, практичні аспекти цієї проблематики залишаються недостатньо дослідженими і потребують подальших наукових досліджень та вдосконалення методик впровадження цифрових технологій у навчання.
The article considers the issue of using educational sources and online platforms in the formation of professional foreign language communicative competence of future philologists. The modern development of educational technologies contributes to the implementation of innovative approaches to the educational process, in particular, through the use of digital resources that ensure the effective acquisition of language skills by students. One of the main aspects of this process is the integration of educational platforms, such as Coursera, Duolingo, Moodle, etc., which allow students not only to study theoretical knowledge, but also to improve practical skills in foreign languages in real time. The article notes the importance of adapting teaching methods to the individual needs of students through digital resources that provide access to authentic materials, interactive tasks and opportunities for intercultural communication. These resources contribute to the development of reading, writing, listening and speaking skills, which are important components of foreign language communicative competence of future philologists. The article analyzes the advantages and challenges of using online resources in the training of philologists, in particular their impact on the development of language skills and communication competence. The prospects for further implementation of digital technologies in the educational process are outlined, in particular in the context of using platforms for learning foreign languages. It is separately noted that the issue of using online resources in the process of learning foreign languages has been studied by both domestic and foreign scientists, including N. Balyk, А. Naidyonova, L. Morska and others. At the same time, the practical aspects of this issue remain insufficiently researched and require further scientific research and improvement of methods for implementing digital technologies in education.

Опис

Ключові слова

комунікативна компетентність, онлайн-платформи, цифрові технології, мовні навички, дистанційне навчання, інтерактивні завдання, communicative competence, online platforms, digital technologies, language skills, istance learning, interactive tasks

Бібліографічний опис

Бегека, Д. А. Використання освітніх джерел та онлайн платформ при формуванні фахової іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх філологів / Д. А. Бегека // Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, УДУ імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2025. – Вип. СLIX (159). – С. 36-47.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By