Публікація:
Диференційований підхід до навчання математики учнів 7-9 класів (на матеріалі рівнянь та нерівностей)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сукач, Тетяна Миколаївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

УДПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

It ie admitted for the defence the thesis shout the expediency of differentiations! approach to training ef raathematico of different educational posibilities of pupils of different levels of complication with the orientation on the ultimata aim of teaching! methodical system of differentiational approach to training of the 7-9 forms pupils (on the material of equations and inequalities) with the orientation on different levels of the program demands.
Защищается положение о целесообразности дифференцированного подхода к обучению математике учащихся разных учебных возможностей на разных уровнях сложности с ориентацией на конечные цели обучения; методическая система дифференцированного обучения алгебре учащихся 7-У классов(на материале уравнений и неравенств) с ориентацией на разноуровневые конечные цели.

Опис

Ключові слова

диференційований підхід, рівні програмних вимог, рівні навчальної діяльності, типологічні групи учнів

Бібліографічний опис

Сукач, Тетяна Миколаївна. Диференційований підхід до навчання математики учнів 7-9 класів (на матеріалі рівнянь та нерівностей) : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - терія та методика навчання (математика) / Сукач Тетяна Миколаївна : [наук. керівник Хмара Тамара Миколаївна] ; Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 1994. - 20 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By