Публікація: Ліричний та філософський виміри поетичної творчості Івана Перепеляка
Вантажиться...
Дата
Автори
Литвинюк, Л. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті досліджується сучасна лірико-філосовська [лірико-філософська] поетика Івана Перепеляка, для якої характерні поєднання
ліричних, епічних, драматичних і художніх компонентів, поліфонізм позицій, протиставлення різних точок зору,
багатоголосся в обговоренні поставлених буттєвих проблем.
В статье исследуется современная лирико-философская поэтика Ивана Перепеляка, для которой характерны сочетание лирических, эпических, драматических и художественных компонентов, полифонизм позиций, противопоставление разных точек зрения, многоголосие в обсуждении поставленных бытийных проблем.
Modern lirico-philosophy poetics of Ivan Perepeliak is searohing. For its it is typical connecting of lyrical, dramatical and artistical components, poliphonizm of positions, contrast of different points of view and different discussion ways of life.
В статье исследуется современная лирико-философская поэтика Ивана Перепеляка, для которой характерны сочетание лирических, эпических, драматических и художественных компонентов, полифонизм позиций, противопоставление разных точек зрения, многоголосие в обсуждении поставленных бытийных проблем.
Modern lirico-philosophy poetics of Ivan Perepeliak is searohing. For its it is typical connecting of lyrical, dramatical and artistical components, poliphonizm of positions, contrast of different points of view and different discussion ways of life.
Опис
Ключові слова
модернізм, драматизм, модернизм, драматизм, modernism, dramatism
Бібліографічний опис
Литвинюк, Л. О. Ліричний та філософський виміри поетичної творчості Івана Перепеляка / Л. О. Литвинюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8. – C. 338-343.
