Публікація:
Можливості іформаційно-освітнього середовища у навчанні студентів педагогічних ВНЗ іноземної мови (на матеріалі англійської мови)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Яременко-Гасюк, Олена Олександрівна
Простакова, Юлія Вікторівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Глухівський НПУ ім. О. Довженка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена актуальним проблемам інформатизації освіти, впровадження нових інформаційних технологій у процес навчання студентів педагогічних вишів іноземної мови. Подано визначення «хмарних сервісів», їх характеристика та класифікація, визначено доцільність їх використання в освітньому процесі. Охарактеризовано сучасний стан використання нових інформаційних технологій у навчальних закладах. Визначено основні характеристики та принципи побудови інформаційно-освітнього середовища, а також перспективи впровадження у навчальний процес.
In this article we would like to characterise some aspects of the electronic environment in teaching students English; clearly define the term «cloud services»; describe the current problems and state together with practical possibilities of their use in education; outline the prospects and some methods of information and educational environment (IEE) implementation for students learning a foreign language (English).

Опис

Ключові слова

хмарні сервіси, хмарні технології, інформаційно-освітнє середовище, нові інформаційні технології, освіта, cloud services, cloud technologies, information-education environment, new information technologies, education

Бібліографічний опис

Яременко-Гасюк, О. О. Можливості іформаційно-освітнього середовища у навчанні студентів педагогічних ВНЗ іноземної мови (на матеріалі англійської мови) / О. О. Яременко-Гасюк, Ю. В. Простакова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Глухів, 2017. - Вип. 1 (33). - С. 210-220.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By