Публікація:
Професійний розвиток майбутнього вчителя як нова стратегія педагогічної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Севастюк, Мар’яна Степанівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті обгрунтовано необхідність пошуку нової моделі професійної підготовки, в основі якої лежить особистісний і професійний розвиток учителя, де вчтель виступає суб'єктом власного професійного становлення.
В статье обосновано необходимость поиска новой модели профессиональной подготовки, в основе которой лежит личностное и профессиональное развитие учителя, в котором учитель выступает субъектом собственного профессионального становления.
The article justified the need to find a new model of training, which is based on personal and professional development of teachers, in which teachers are subjects of their own professional development.

Опис

Ключові слова

професійно-педагогічна підготовка, професійний розвиток, личносно- профессиональное розвиток, професійний саморозвиток студентів, профессионально-педагогическая подготовка, профессиональное развитие, личносно-профессиональное развитие, профессиональное саморазвитие студентов, vocational and teacher training, professional development, personality-professional development, professional self-development of students

Бібліографічний опис

Севастюк, М. С. Професійний розвиток майбутнього вчителя як нова стратегія педагогічної освіти / М. С. Севастюк // Науковий часопис Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 13. – С. 158-165.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By