Публікація:
Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур”

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Башинська, Т.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні ідеї щодо організації взаємодії вчителя та учнів початкової школи на основі зарубіжного та вітчизняного досвіду традиційних, раціоналістичних і гуманістичних систем навчання в історичному ракурсі і на сучасному етапі.
В статье проанализированы теоретические идеи относительно организации взаимодействия учителя и учеников начальной школы на основе зарубежного и отечественного опыта традиционных, рационалистических и гуманистических систем обучения в историческом ракурсе и на современном этапе.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Башинська, Т. Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” / Т. Башинська // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. LV (55) : педагогічні та історичні науки. - С. 20-28.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By