Публікація:
Психологічна адаптація до процесу навчання дітей-аутистів в умовах інклюзивної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Огороднійчук, З. В.
Коляда, К. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В даній роботі розкриті такі психологічні поняття як адаптація та дезадаптація. Розглянуто трактування різними вченими цих понять. Розкриті особливості організації інклюзивної освіти на сучасному етапі розвитку освіти в цілому. В роботі є інформація про загальну характеристику аутичних дітей.
В данной работе раскрыты такие психологические понятия как адаптация и дезадаптация. Рассмотрены интерпретации различными учеными этих понятий. Раскрыты особенности организации инклюзивного образования на современном этапе развития образования в целом. В работе есть информация об общей характеристике аутичных детей.
In this paper uncovered such psychological concepts as adaptation and exclusion. Considered interpretations of various scholars of these concepts. Are peculiarities of inclusive education at the present stage of development of education in general. This paper is about the general characteristics of autistic children.

Опис

Ключові слова

адаптація, дезадаптація, шкільна адаптація, шкільна дезадаптація, інклюзія, інклюзивна освіта, аутизм, адаптация, дезадаптация, школьная адаптация, школьная дезадаптация, инклюзия, инклюзивное образование, аутизм, adaptation, exclusion, school adjustment, school exclusion, school exclusion, inclusion, inclusive education, autism

Бібліографічний опис

Огороднійчук, З. В. Психологічна адаптація до процесу навчання дітей-аутистів в умовах інклюзивної освіти / З. В. Огороднійчук, К. В. Коляда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 364-367.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By