Публікація:
Роль колегіумів у розвитку вокально–хорової освіти в Україні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Грищенко, Ю.В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье рассматривается исторический аспект становления и развития вокально-хорового образования в учебных заведениях Украины ХVІІ-XVІІІ ст. Значительная роль отводится школам-коллегиумам, деятельность которых основывалась на лучших традициях отечественной культуры.
The article deals with the historical aspect of the formation and development of vocal and choral education in the educational institutions of Ukraine XVII-XVIII century. A significant role for schools-collegiums, the activity of which was based on the best traditions of national culture.
У статті розглядається історичний аспект становлення та розвитку вокально-хорового освіти в навчальних закладах України ХVІІ-XVІІІ ст. Значна роль відводиться школам-колегіумам, діяльність яких грунтувалася на кращих традиціях вітчизняної культури.

Опис

Ключові слова

вокально-хоровое образование, vocal and choral education, вокально-хорова освіта, школы-коллегиумы, schools-collegiums, школи-колегіуми, пение, хор, singing, choirs, спів, хор, вокально-хоровые навыки, vocal and choral skills, вокально-хорові навички, музыкальная подготовка, исполнительское мастерство, musical training, performance skills, музична підготовка, виконавська майстерність

Бібліографічний опис

Грищенко Ю.В. Роль колегіумів у розвитку вокально–хорової освіти в Україні / Ю.В. Грищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 203-206

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By