Публікація:
Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Реброва, О. Є.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье раскрыты существующие концепции диагностики ментальности специалиста. Предлагается этапно-уровневый подход для исследования состояния сформированности художественно - ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин. Этапы – уровни разработаны в соответствии с исторической эволюцией феномена ментальности.

Опис

Ключові слова

ментальность, художественно - ментальный опыт, профессиональное обучение будущего учителя художественных дисциплин, исторические типы художественно - ментального сознания

Бібліографічний опис

Реброва, О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 116-120.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By