Публікація: Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Реброва, О. Є.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
В статье раскрыты существующие концепции диагностики ментальности специалиста.
Предлагается этапно-уровневый подход для исследования состояния сформированности
художественно - ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин. Этапы –
уровни разработаны в соответствии с исторической эволюцией феномена ментальности.
Опис
Ключові слова
ментальность, художественно - ментальный опыт, профессиональное обучение будущего учителя художественных дисциплин, исторические типы художественно - ментального сознания
Бібліографічний опис
Реброва, О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 116-120.
