Публікація:
Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мозолюк-Коновалова, О. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто етапи формування образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна; висвітлено основні показники сформованості образотворчої діяльності у дітей даної категорії.
В статье рассмотрены этапы формирования изобразительной деятельности у дошкольников из синдромом Дауна; освещены основные показатели сформированности основ изобразительной деятельности у детей данной категории.
The article considers the stages of drawing activity in preschool children with Down syndrome; highlights the main indicators of the formation of drawing activity in children in this category.

Опис

Ключові слова

розумово відсталі дошкільники, дошкільники із синдромом Дауна, образотворча діяльність, умственно отсталые дошкольники, дошкольники c синдромом Дауна, изобразительная деятельность, mentally retarded children, children with Down syndrome, drawing activity

Бібліографічний опис

Мозолюк-Коновалова, О. М. Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна / О. М. Мозолюк-Коновалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 159-161.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By