Публікація: Компонентна структура етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Хоружа, О.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статье рассматривается феномен етнопедагогического мышления будущего
учителя музыки в качестве целостной системы. Особое внимание уделяется анализу его
основных структурных компонентов.
У статті розглядається феномен етнопедагогічного мислення майбутнього учителя музики в якості цілісної системи. Особлива увага приділяється аналізу його основних структурних компонентів.
The article discusses the phenomenon of ethnopedagogical thinking of the future teacher of music as an integral system. Particular attention is paid to the analysis of its the main structural components.
У статті розглядається феномен етнопедагогічного мислення майбутнього учителя музики в якості цілісної системи. Особлива увага приділяється аналізу його основних структурних компонентів.
The article discusses the phenomenon of ethnopedagogical thinking of the future teacher of music as an integral system. Particular attention is paid to the analysis of its the main structural components.
Опис
Ключові слова
учитель музыки, music teacher, вчитель музики, этнопедагогическое мышление, ethnopedagogical thinking, етнопедагогічне мислення, этнопедагогическая культура, еthnopedagogical сulture, етнопедагогічна культура
Бібліографічний опис
Хоружа О.В. Компонентна структура етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики / О. В. Хоружа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : сборник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 7 (12) : Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції " Гуманістичні орієнтири мистецької освіти", 22-24 квітня 2009 р.: до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - С. 116-122
