Публікація: Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у процесі роботи з потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми
Вантажиться...
Дата
Автори
Сакалюк, О. П.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена висвітленню проблеми застосування арт-терапевтичних технік у формуванні емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи. Виокремлені найпоширеніші види арт-терапії. Розглядається роль арт-терапії у роботі педагогів з
потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми. Подані до уваги арт-терапевтичні техніки по наданню допомоги потерпілим від насильства дітям, відзначена необхідність широкого вибору образотворчих матеріалів для проведення арт-терапевтичної роботи.
Статья освещает проблемы применения арт - терапевтических техник в формировании эмпатийной культуры будущих учителей начальной школы. Выделенные распространенные виды арт - терапии. Рассматривается роль арт - терапии в работе педагогов с жертвами насильственных действий несовершеннолетними. Представленные во внимание арт - терапевтические техники по оказанию помощи пострадавшим от насилия детям, отмечена необходимость широкого выбора изобразительных материалов для проведения арт - терапевтической работы.
The article deals with the problem of the application of art - therapeutic techniques in shaping the empathy culture of the future elementary school teachers . Allocated the mons common types of art - therapy. Explores the role of art - therapy in the work of teachers with victims of violence minors. Submitted to the attention of art - therapeutic to assist children victims of violense, noted the need for a wide array of art materials for art - therapeutic work.
Статья освещает проблемы применения арт - терапевтических техник в формировании эмпатийной культуры будущих учителей начальной школы. Выделенные распространенные виды арт - терапии. Рассматривается роль арт - терапии в работе педагогов с жертвами насильственных действий несовершеннолетними. Представленные во внимание арт - терапевтические техники по оказанию помощи пострадавшим от насилия детям, отмечена необходимость широкого выбора изобразительных материалов для проведения арт - терапевтической работы.
The article deals with the problem of the application of art - therapeutic techniques in shaping the empathy culture of the future elementary school teachers . Allocated the mons common types of art - therapy. Explores the role of art - therapy in the work of teachers with victims of violence minors. Submitted to the attention of art - therapeutic to assist children victims of violense, noted the need for a wide array of art materials for art - therapeutic work.
Опис
Ключові слова
емпатійна культура учителя початкової школи, арт-терапія, колаж, ебру, лайф-коучинг, empathy culture of the elementary school teachers, art - therapy, collage, ebru, life coachin
Бібліографічний опис
Сакалюк, О. П. Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у процесі роботи з потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми / О. П. Сакалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 182-186.
