Publication:
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Волошко, Лариса Борисівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Дисертація присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін. У результаті дослідження визначено структуру професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, обґрунтовано критерії, показники та рівні її сформованості; побудовано інтегративну модель формування професійної компетентності студентів; розкрито місце і роль медико-біологічних дисциплін у процесі підготовки фахівців з фізичної реабілітації. Розроблено технологію формування професійної компетентності студентів у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін, розкрито її сутність, структуру, класифікаційні якісні ознаки, педагогічні умови реалізації: пролонговане застосування у процесі медико-біологічної підготовки групової навчальної діяльності студентів; їхнє спрямування на самооцінку досягнутого рівня професійної компетентності; подолання монодисциплінарного характеру професійної підготовки завдяки реалізації інтегративно-диференційованого підходу до вивчення медико-біологічних дисциплін.
The dissertation is devoted to the problem of would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence in the process of studying medicine and biology-related subjects. The dissertation provides a well-structured pattern for developing would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence. In the course of research and fieldwork certain criteria and factors of professional competence of would-be physical rehabilitation specialists have been singled out and specified, which made it possible to characterize four levels of proficiency. Pedagogical technology of forming would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence in the process of mastering medicine- and biology-related subjects has been developed and experimentally approved. Pedagogical prerequisites of its implementation were: systematic group classroom activities; orientation of students to self-assessment of the level of proficiency achieved; overcoming of monodisciplinary professional training owing to integrative and differentiated approach to studying medicine- and biology-related subjects.

Description

Keywords

фізична реабілітація, фахівці з фізичної реабілітації, професійна компетентність, медико-біологічні дисципліни, технологія формування професійної компетентності, physical rehabilitation specialists, professional competence, medicine- and biology-related subjects, technology of forming professional competence

Citation

Волошко, Лариса Борисівна. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Б. Волошко ; наук. кер. О. Г. Ярошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By