Публікація: Вплив методології навчання педагогів у “Школі молодого викладача” на якість їхньої професійно педагогічної адаптації
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Шара, С. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розкривається технологія і зміст навчання у “Школі молодого викладача”, які
сприяють професійно-педагогічній адаптації молодих викладачів ВНЗ непедагогічного профілю.
Ця технологія складається з п’яти етапів: мотиваційний (лекційний, теоретичний,
інструкційний), інтенсифікації (практичний, створення бачення себе як викладача), персоналізації
(варіативної практики, репетиторства, “коучингу”, наставництва), відбору (активної
практики, контролю і корекції), проектування (творчих експериментів).
В статье раскрывается технология и содержание обучения в “Школе молодого преподавателя”, содействующие профессионально-педагогической адаптации молодых преподавателей вузов непедагогического профиля. Данную технологию составляют пять этапов: мотивационный (лекционный, теоретический, инструкционный), интенсификации (практический, создание видения себя как преподавателя), персонализации (вариативной практики, репетиторства, “коучинга”, наставничества), отбора (активной практики, контроля и коррекции), проектирования (творческих экспериментов).
В статье раскрывается технология и содержание обучения в “Школе молодого преподавателя”, содействующие профессионально-педагогической адаптации молодых преподавателей вузов непедагогического профиля. Данную технологию составляют пять этапов: мотивационный (лекционный, теоретический, инструкционный), интенсификации (практический, создание видения себя как преподавателя), персонализации (вариативной практики, репетиторства, “коучинга”, наставничества), отбора (активной практики, контроля и коррекции), проектирования (творческих экспериментов).
Опис
Shara C. O. The influence of the methodology of studing of teachers at “School of young
teacher” on the quality of their professionally pedagogical adaptation.
Ключові слова
молодий викладач вищого навчального закладу, професійно-педагогічна адаптація, якість професійно-педагогічної адаптації, технологія і зміст навчання, Школа молодого викладача, молодой преподаватель высшего учебного заведения, профессионально- педагогическая адаптация, качество профессионально-педагогической адаптации, технология и содержание обучения, Школа молодого преподавателя
Бібліографічний опис
Шара С. О. Вплив методології навчання педагогів у “Школі молодого викладача” на якість їхньої професійно педагогічної адаптації / С. О. Шара // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.327-332.
