Публікація: Особистісно орієнтована система розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравченко-Дзондза, О. Е.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті проаналізовано зміст, структуру і складові комунікативної компетентності
сучасного вчителя. Визначено актуальність і необхідність застосування компетентнісного підходу у системі професійної підготовки. Обґрунтовано важливість особистісно орієнтованого підходу до організації процесу формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Запропоновано технології особистісно орієнтованої освіти, що сприяють
створенню умов розвитку особистості вчителя.
The article analyzes the content, structure and components of communicative competence of the modern teacher. Urgency and the need for qualified approach to vocational training are determined. The importance of personality oriented approach to the process of communicative competence of primary school teachers is substantiated. The person-oriented pedagogical technologies promote to the creation of conditions of the individual teacher.
The article analyzes the content, structure and components of communicative competence of the modern teacher. Urgency and the need for qualified approach to vocational training are determined. The importance of personality oriented approach to the process of communicative competence of primary school teachers is substantiated. The person-oriented pedagogical technologies promote to the creation of conditions of the individual teacher.
Опис
Ключові слова
вчитель, комунікативна компетентність, компетентнісний підхід, метод навчання, професійна підготовка, особистісно орієнтована система, технологія, teacher, communicative competence, competence approach, method of teaching, training, person-oriented system, technology
Бібліографічний опис
Кравченко-Дзондза, О. Е. Особистісно орієнтована система розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи / О. Е. Кравченко-Дзондза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 86-92.
