Публікація:
Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Хоруженко, Т. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються підходи до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання. З’ясовується сутність компетентнісного підходу як одного із найбільш затребуваного в умовах сьогодення. Наводяться результати опитування викладачів і студентів.
The article is devoted to the approaches of determining of the future labor–training teachers’ preparation quality. The essence of competence approach as one of the most popular in today’s conditions is revealed. The results of the survey of teachers and students are given.

Опис

Ключові слова

якість підготовки, майбутній учитель, компетентнісний підхід, quality of preparation, future teacher, competence approach

Бібліографічний опис

Хоруженко, Т. А .Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання / Т. А. Хоруженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 296-300.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By