Публікація:
Теоретичні аспекти використання тестового контролю для проведення підсумкової атестації студентів ЗВО

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кухар, Людмила Олександрівна
Тарасенко, О. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Наразі заклади вищої освіти змушені були організовувати проведення підсумкової атестації випускників з використання дистанційних форм, що в свою чергу ставить питання про якість інструментів оцінювання. Форму- вання банку каліброваних тестових завдань, дає можливість на підсумковому тестуванні отримати надійні та валідні результати. Для його створення передбачається використання підходів сучасної теорії тестів.
Last time higher education institutions have had to organize a remote final examination for graduated students that consequently raises an issue about the quality of this evaluation. Calibrated item banks can provide capabilities to improve this quality. Formative assessment for its part can be a good approach for creating an item bank.

Опис

Ключові слова

тестове завдання, тестування, банк тестових завдань, каліброване завдання, якірне завдання, процедура урівнювання, формувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, test task, testing, bank of test tasks, calibrated task, anchor task, equalization procedure, formative assessment, summative assessment

Бібліографічний опис

Кухар, Л. О. Теоретичні аспекти використання тестового контролю для проведення підсумкової атестації студентів ЗВО / Л. О. Кухар, О. О. Тарасенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 29 (12). – С. 47-57. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.29(12)-5.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By