Публікація: Дидактичні ігри на уроках літературного читання з метою подолання страху в другокласників з інтелектуальними порушеннями
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Зімовець, Ангеліна Олексіївна
Кравець, Ніна Павлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Бердянськ: БДПУ
Анотація
Розкрито особливості учнів з інтелектуальними порушеннями, що негативно впливають на засвоєння ними навчального матеріалу на уроках літературного читання. Доведено доцільність застосування дидактичних ігор з метою корекції емоційно-вольової сфери учнів.
Опис
Ключові слова
учні з інтелектуальними порушеннями, дидактична гра, урок літературного читання, страх
Бібліографічний опис
Зімовець, А. О. Дидактичні ігри на уроках літературного читання з метою подолання страху в другокласників з інтелектуальними порушеннями / А. О. Зімовець, Н. П. Кравець // Наукові засади підготовки фахівців природничих, інженерно-педагогічних та технологічних напрямків : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (26-29 березня 2019 року ) : збірник тез. - Бердянськ : БДПУ, 2019. - С. 92-94.
