Публікація:
Дидактичні ігри на уроках літературного читання з метою подолання страху в другокласників з інтелектуальними порушеннями

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Зімовець, Ангеліна Олексіївна
Кравець, Ніна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Бердянськ: БДПУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розкрито особливості учнів з інтелектуальними порушеннями, що негативно впливають на засвоєння ними навчального матеріалу на уроках літературного читання. Доведено доцільність застосування дидактичних ігор з метою корекції емоційно-вольової сфери учнів.

Опис

Ключові слова

учні з інтелектуальними порушеннями, дидактична гра, урок літературного читання, страх

Бібліографічний опис

Зімовець, А. О. Дидактичні ігри на уроках літературного читання з метою подолання страху в другокласників з інтелектуальними порушеннями / А. О. Зімовець, Н. П. Кравець // Наукові засади підготовки фахівців природничих, інженерно-педагогічних та технологічних напрямків : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (26-29 березня 2019 року ) : збірник тез. - Бердянськ : БДПУ, 2019. - С. 92-94.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By