Публікація:
Література як засіб впливу класного наставництва на оптимізацію стосунків сім'ї з розумово відсталими дітьми-підлітками

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ФОП Жовтий

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто значення використання художньої літератури класним наставником для оптимізації стосунків сім’ї з розумово відсталими дітьми-підлітками.

Опис

Ключові слова

класний наставник, література, розумово відсталі діти-підлітки, сім’я, функції класного наставника, функції літератури

Бібліографічний опис

Кравець Н. П. Література як засіб впливу класного наставництва на оптимізацію стосунків сім'ї з розумово відсталими дітьми-підлітками / Н. П. Кравець // Інститут класного наставництва – новий етап у роботі сім’ї та школи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської наук.-практ. заочної конференції, 23 березня 2017 р. / відп. ред. В. В.Макарчук. – Умань : ФОП Жовтий, 2017. – С. 61-64.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By