Публікація: Література як засіб впливу класного наставництва на оптимізацію стосунків сім'ї з розумово відсталими дітьми-підлітками
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравець, Ніна Павлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ФОП Жовтий
Анотація
У статті розглянуто значення використання художньої літератури класним наставником для оптимізації стосунків сім’ї з розумово відсталими дітьми-підлітками.
Опис
Ключові слова
класний наставник, література, розумово відсталі діти-підлітки, сім’я, функції класного наставника, функції літератури
Бібліографічний опис
Кравець Н. П. Література як засіб впливу класного наставництва на оптимізацію стосунків сім'ї з розумово відсталими дітьми-підлітками / Н. П. Кравець // Інститут класного наставництва – новий етап у роботі сім’ї та школи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської наук.-практ. заочної конференції, 23 березня 2017 р. / відп. ред. В. В.Макарчук. – Умань : ФОП Жовтий, 2017. – С. 61-64.
