Публікація: Екстра-психолінгвістичні фактори викладання іноземної мови під час війни
Вантажиться...
Дата
Автори
Покотило, Л. Б.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”
Анотація
Зважаючи на напруженість ситуації на території України, неймовірно важливим є окреслення основних цілей навчального процесу, що становить базисний, будівельний матеріал майбутнього нашої держави. З’ясування можливостей вдосконалення вищезазначеного процесу у сучасних умовах є найнеобхіднішою складовою успішного подолання наслідків ворожої атаки у сфері педагогіки, становлення особистості молоді у незалежній Україні. Вважаємо, що інформація, зазначена у статті, допоможе вдало подолати перешкоди, що можуть виникнути під час заняття у ЗВО загалом, та під час вивчення іноземної мови зокрема в умовах війни.
Considering the tension of the situation on the territory of Ukraine, it is incredibly important to outline the main goals of the educational process, which is the basic, building material for the future of our country. Clarifying the possibilities of improving the above-mentioned process in modern conditions is the most necessary component of successfully overcoming the consequences of the enemy attack in the field of pedagogy, the formation of the personality of young people in independent Ukraine. We believe that the information specified in the article will help to successfully overcome obstacles that may arise during classes at a university in general, and during the study of a foreign language in particular in war conditions.
Considering the tension of the situation on the territory of Ukraine, it is incredibly important to outline the main goals of the educational process, which is the basic, building material for the future of our country. Clarifying the possibilities of improving the above-mentioned process in modern conditions is the most necessary component of successfully overcoming the consequences of the enemy attack in the field of pedagogy, the formation of the personality of young people in independent Ukraine. We believe that the information specified in the article will help to successfully overcome obstacles that may arise during classes at a university in general, and during the study of a foreign language in particular in war conditions.
Опис
Ключові слова
психологія, лінгвістика, воєнний стан, стрес, заняття, psychology, linguistics, martial law, stress, occupation
Бібліографічний опис
Покотило, Л. Б. Екстра-психолінгвістичні фактори викладання іноземної мови під час війни / Л. Б. Покотило // Освітній дискурс : збірник наукових праць / Голов. Ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2024. – Випуск 48 (1-3). – С. 44-50.
