Публікація: Науково-методичні засади навчання молодших школярів із порушеннями опорно-рухового апарату
Вантажиться...
Дата
Автори
Чеботарьова, О. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті представлено науково-методичні засади навчання молодших школярів, покладені в основу розробки нового стандарту початкової загальної освіти дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. Розкриваються особливості розробки змісту навчання та корекційно-розвиткової роботи з учнями, які мають рухові порушення.
В статье представлены научно-методические подходы к обучению младших школьников, взятые за основу при разработке нового стандарта начального образования детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Раскрываются особенности разработки содержания обучения и коррекционно-развивающей работы с учащимися, имеющими двигательные нарушения.
The scientifically-methodical bases of educating of junior schoolchildren are presented in the article, fixed in basis of development of new standard of primary general education of children with violations of locomotorium. The features of development of maintenance of educating and correction-developing work open up with students, having motive violations.
В статье представлены научно-методические подходы к обучению младших школьников, взятые за основу при разработке нового стандарта начального образования детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Раскрываются особенности разработки содержания обучения и коррекционно-развивающей работы с учащимися, имеющими двигательные нарушения.
The scientifically-methodical bases of educating of junior schoolchildren are presented in the article, fixed in basis of development of new standard of primary general education of children with violations of locomotorium. The features of development of maintenance of educating and correction-developing work open up with students, having motive violations.
Опис
Ключові слова
молодші школярі із порушеннями опорно-рухового апарату, компетентнісний підхід, зміст навчання, корекційно-розвиткова робота, младшие школьники с нарушениями опорно-двигательного аппарата, компетентносный подход, содержание обучения, коррекционно-развивающая работа, junior schoolchildren with violations of locomotorium, competitive approach, maintenance of educating, correction-developing work
Бібліографічний опис
Чеботарьова, О. В. Науково-методичні засади навчання молодших школярів із порушеннями опорно-рухового апарату / О. В. Чеботарьова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 264-266.
