Публікація:
Педагогічної умови забезпечення взаємодії українських і угорських мистецьких традицій на уроках музики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гаснюк, В. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье раскрываются педагогические условия оптимизации музыкально-эстетического воспитания учащихся школ с венгерским языком обучения. Автор рассматривает педагогические условия как совокупность форм, методов и педагогических приемов, материально-пространственную среду, направленные на интенсификацию процесса музыкально-эстетического воспитания учащихся. Средством для этого выбраны украинские и венгерские художественные традиции.
The article describes the optimization of teaching musical and aesthetic education of students in schools with Hungarian language. The author examines the pedagogical conditions as a set of forms, methods and teaching techniques, material and spatial environment, aimed at intensifying the process of musical and aesthetic education of students. The means chosen for the Hungarian and Ukrainian art traditions.

Опис

Ключові слова

педагогические условия, художественные традиции, музыкально-эстетическое воспитание, саморефлексия, pedagogical conditions, artistic traditions, musical and aesthetic education, self-reflection

Бібліографічний опис

Гаснюк, В. В. Педагогічної умови забезпечення взаємодії українських і угорських мистецьких традицій на уроках музики / В. В. Гаснюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 163-167.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By