Публікація: Кейс-метод як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців
Вантажиться...
Дата
2016
Автори
Сергієнко, М. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розкрито сутність понять «інновації», «інноваційні освітні технології», «інтерактивне навчання», визначено специфіку кейс-методики, проаналізовано її цінність та виховний потенціал з позиції формування особистісних якостей майбутніх фахівців.
В статье раскрыта сущность понятий «инновации», «инновационные образовательные технологии», «интерактивное обучение», определена специфика кейс-методики, проанализированы ее ценность и воспитательный потенциал с точки зрения формирования личностных качеств будущих специалистов.
The article reveals the essence of the concepts of "innovation", "innovative educational technologies", "interactive learning", defines the specifics of case study and analyzes its value and educational potential in terms of the formation of personal qualities of future specialists.
В статье раскрыта сущность понятий «инновации», «инновационные образовательные технологии», «интерактивное обучение», определена специфика кейс-методики, проанализированы ее ценность и воспитательный потенциал с точки зрения формирования личностных качеств будущих специалистов.
The article reveals the essence of the concepts of "innovation", "innovative educational technologies", "interactive learning", defines the specifics of case study and analyzes its value and educational potential in terms of the formation of personal qualities of future specialists.
Опис
Ключові слова
інновації, інноваційні освітні технології, інтерактивне навчання, кейс-метод, инновации, инновационные образовательные технологии, интерактивное обучение, innovation, innovative educational technology, interactive learning, case study
Бібліографічний опис
Сергієнко, М. В. Кейс-метод як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців / М. В. Сергієнко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9-10 : IV Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 127-132.
