Публікація:
Integration of fundamental and practical training future primary school teacher in the context of a new Ukrainian school development

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Matviienko, Olena

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

SAUL Publishing Ltd, Dublin, Ireland

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This article summarizes the experience of the activity system of teachers and students in implementing the intensification of the training of future primary school teachers. In order to intensify the training of future primary school teachers, in the studying process, specific benchmarks for the training of ones were identified in the context of building new Ukrainian school.
В даній статті узагальнюється досвід системи діяльності викладачів і студентів по здійсненню інтенсифікації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Для здійснення інтенсифікації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, у процесі дослідження, були визначенні конкретні орієнтири професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у контексті розбудови нової української школи.

Опис

Ключові слова

professional training, primary school teachers, intensification, readiness for professional activity, професійна підготовка, інтенсифікація, вчитель початкової школи, готовність до професійної діяльності

Бібліографічний опис

Matviienko O. Integration of fundamental and practical training future primary school teacher in the context of a new Ukrainian school development / O. Matviienko // Perspectives of research and development : Collection of scientific articles. – SAUL Publishing Ltd, Dublin, Ireland, 2017. − P. 147−150.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By