Публікація:
Гуманізм В. О. Сухомлинського та питання інклюзивного навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Н. П.
Кравец Нина

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Приватне підприємство «Ексклюзив-Cистем»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The author develops a highbrow exchange of Humanistic ideas Sukhomlinsky' pedagogy to the peculiarities of joint organization of children’ teaching with learning difficulties in regular school conditions. The main ways (on lessons or after lessons) of pedagogical activity with backward pupils by Sukhomlinsky views, principles and tasks of organizational-pedagogic conditions for creating of tolerant educational environment for those pupils in school and theirs parents are analyzed.
Проаналізовано основні напрями педагогічної діяльності як на уроках, так і в позаурочний час, з невстигаючими дітьми з метою подолання притаманних їм недоліків шляхом дотримання у роботі з даною категорією дітей, визначених В.О.Сухомлинським принципів та завдань роботи з дотриманням гуманного ставлення до дітей.

Опис

Ключові слова

В.О.Сухомлинський, гуманізм, толерантність, невстигаючі учні, інклюзія, виховання, учні з особливими потребами, V.O.Sukhomlinsky, humanism, tolerant educational environment, backward pupils, inclusive education, children with special educational needs

Бібліографічний опис

Кравець, Н. П. Гуманізм В. О. Сухомлинського та питання інклюзивного навчання / Н. П. Кравець // Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2015. – С. 219-224.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By