Публікація: Гуманізм В. О. Сухомлинського та питання інклюзивного навчання
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравець, Н. П.
Кравец Нина
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Приватне підприємство «Ексклюзив-Cистем»
Анотація
The author develops a highbrow exchange of Humanistic ideas
Sukhomlinsky' pedagogy to the peculiarities of joint organization of
children’ teaching with learning difficulties in regular school
conditions. The main ways (on lessons or after lessons) of pedagogical
activity with backward pupils by Sukhomlinsky views, principles and
tasks of organizational-pedagogic conditions for creating of tolerant
educational environment for those pupils in school and theirs parents
are analyzed.
Проаналізовано основні напрями педагогічної діяльності як на уроках, так і в позаурочний час, з невстигаючими дітьми з метою подолання притаманних їм недоліків шляхом дотримання у роботі з даною категорією дітей, визначених В.О.Сухомлинським принципів та завдань роботи з дотриманням гуманного ставлення до дітей.
Проаналізовано основні напрями педагогічної діяльності як на уроках, так і в позаурочний час, з невстигаючими дітьми з метою подолання притаманних їм недоліків шляхом дотримання у роботі з даною категорією дітей, визначених В.О.Сухомлинським принципів та завдань роботи з дотриманням гуманного ставлення до дітей.
Опис
Ключові слова
В.О.Сухомлинський, гуманізм, толерантність, невстигаючі учні, інклюзія, виховання, учні з особливими потребами, V.O.Sukhomlinsky, humanism, tolerant educational environment, backward pupils, inclusive education, children with special educational needs
Бібліографічний опис
Кравець, Н. П. Гуманізм В. О. Сухомлинського та питання інклюзивного навчання / Н. П. Кравець // Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2015. – С. 219-224.
