Публікація: Рішення Alta від Knewton як засіб підтримки адаптивного навчання математики
Вантажиться...
Дата
Автори
Носенко, Ю. Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»
Анотація
В основу рішення Alta від Knewton покладено розуміння того, що навчальні потреби кожного учасника освітнього процесу є унікальними. Рішення Alta переорієнтовує користувачів з підходу “чого педагог має навчити учня/студента?” на підхід “що має вивчити учень/студент?”. Унікальна адаптивність програми дозволяє максимально персоналізувати дидактичний матеріал і завдання для кожного користувача.
Knewton's Alta solution is based on the understanding that the learning process needs of each participant in the educational process are unique. The Alta solution reorients users from the "why should a teacher teach a student?" on the approach "what should a student learn?". The unique adaptability of the program allows you to personalize the didactic material and tasks for each user.
Knewton's Alta solution is based on the understanding that the learning process needs of each participant in the educational process are unique. The Alta solution reorients users from the "why should a teacher teach a student?" on the approach "what should a student learn?". The unique adaptability of the program allows you to personalize the didactic material and tasks for each user.
Опис
Ключові слова
персоналізоване навчання, адаптивна навчальна платформа, Knewton, Alta, індивідуальна освітня траєкторія, personalized learning, adaptive learning platform, Knewton, Alta, individual educational trajectory
Бібліографічний опис
Носенко, Ю. Г. Рішення Alta від Knewton як засіб підтримки адаптивного навчання математики / Ю. Г. Носенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 28 (11). – С. 69-81. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.28(11)-6.
