Публікація: Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Мельник, П.Ю.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена роботі з рекламними текстами символічного характеру як одному з шляхів формування соціокультурної компетенції. Символ розглядається як засіб інтертекстуальності, яке інтегрує людини в культуру. Наводиться практичний матеріал.
The article is devoted to the idea of work with advertising texts of a symbolic nature, as one of the ways to build sociocultural competence. Symbol is studied as means of intertextuality, which integrates human into culture. Some practical material is provided.
The article is devoted to the idea of work with advertising texts of a symbolic nature, as one of the ways to build sociocultural competence. Symbol is studied as means of intertextuality, which integrates human into culture. Some practical material is provided.
Опис
Ключові слова
рекламні тексти, символ, інтертекстуальність, advertising texts, symbol, intertextuality
Бібліографічний опис
Мельник П.Ю. Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі / П.Ю. Мельник // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 53-55
