Публікація: Форми освітнього процесу у закладі дошкільної освіти та початковій школі у контексті наступності: компаративний підхід
Вантажиться...
Дата
Автори
Новосельська, Н. Т.
Кузіна, О. Т.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»
Анотація
У статті проаналізовано основні форми освітнього процесу у закладі дошкільної освіти та початковій школі. Здійснено порівняльний аналіз дидактичних одиниць форм освітнього процесу у школі (1 клас) та закладі дошкільної освіти (підготовча група). Визначено шляхи вдосконалення форм організації освітньої діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
The article analyzes the main forms of educational process in preschool and primary school. The comparative analysis of didactic units of educational process forms at school (1st grade) and in a kindergarten (preparatory group) is carried out. The ways to improve the forms of organization of educational activities of preschool and primary school children are identified.
The article analyzes the main forms of educational process in preschool and primary school. The comparative analysis of didactic units of educational process forms at school (1st grade) and in a kindergarten (preparatory group) is carried out. The ways to improve the forms of organization of educational activities of preschool and primary school children are identified.
Опис
Ключові слова
наступність, заклад дошкільної освіти, початкова школа, освітній процес, компаративний підхід, дидактичні одиниці освітнього процесу, continuity, preschool institution, primary school, educational process, comparative approach, didactic units of educational process
Бібліографічний опис
Новосельська Н. Т. Форми освітнього процесу у закладі дошкільної освіти та початковій школі у контексті наступності: компаративний підхід / Н. Т. Новосельська, О.Т. Кузіна // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 38 (11-12). – С. 65-73. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.38(11-12)-5
