Публікація: Діагностика сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних університетів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Пушкар, Л.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статье анализируются современные подходы к музыкальной подготовке студентов педагогических университетов, освещается вопрос определения меры сформированности музыкальных компетенций будущих педагогов гуманитарных специальностей.
У статті аналізуються сучасні підходи до музичної підготовки студентів педагогічних університетів, висвітлюється питання визначення міри сформованості музичних компетенцій майбутніх педагогів гуманітарних спеціальностей.
This article analyzes the current approaches to musical training of students of pedagogical universities, highlights the issue of determining measures of formation of musical competence of future teachers of humanities.
У статті аналізуються сучасні підходи до музичної підготовки студентів педагогічних університетів, висвітлюється питання визначення міри сформованості музичних компетенцій майбутніх педагогів гуманітарних спеціальностей.
This article analyzes the current approaches to musical training of students of pedagogical universities, highlights the issue of determining measures of formation of musical competence of future teachers of humanities.
Опис
Ключові слова
музыкальные компетенции, диагностика, musical competence, diagnosis, музичні компетенції, діагностика, студенты-гуманитарии, humanities students, студенти-гуманітарії
Бібліографічний опис
Пушкар Л.В. Діагностика сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних університетів / Л.В. Пушкар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 76-81
