Публікація:
Інтеграція знань як психолого-педагогічна проблема

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сільвейстр, А. М.
Моклюк, М. О.
Моклюк, О. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються питання пов’язані з проблемою інтеграції знань, яка на сьогодні існує у сучасній школі. Проблема дидактичної інтеграції у загальноосвітній школі потребує теоретико-методологічного обґрунтування в контексті вивчення та засвоєння учнями основних філософських категорій і понять, що є основою для трансформації наукових закономірностей у формуванні природничо-наукових знань.
The article addresses the problem associated with the integration of knowledge that currently exists in the modern school. Problem of didactic integration in secondary school requires theoretical and practical bases in the context of learning and mastering the student basic philosophical categories and concepts that are the basis for the transformation of scientific regularities in the formation of natural science.

Опис

Ключові слова

інтеграція, інтеграція знань, інтеграція освіти, інтеграційне навчання, інтеграційні процеси, учні, інтегровані зв’язки, integration, integration of knowledge, integration of education, integration training, integration processes, the students integrated communications

Бібліографічний опис

Сільвейстр, А. М. Інтеграція знань як психолого-педагогічна проблема / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк, О. О. Моклюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 171-178.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By