Публікація:
Комунікативний підхід у вивченні іноземної мови

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Комогорова, Марина Іванівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Національна академія Національної гвардії України, 2018

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

На сучасному етапі розвитку суспільства особливої актуальності набуває питання інтеграції освіти, у тому числі і у сфері навчання іноземних мов. Основну увагу необхідно приділяти вмінню студентів не просто бути пасивними носіями мови, але вміти застосовувати їх на практиці. Опанування іноземної мови розглядається як надбання комунікативної компетенції.

Опис

Процес оволодіння комунікативною компетенцією, передбачає не тільки засвоєння знань, умінь та навичок з іноземної мови, а й формування позитивної мотивації та інтересу до її вивчення. Гра додає навчальному спілкуванню комунікативної спрямованості, зміцнює мотивацію вивчення іноземної мови і значно підвищує якість оволодіння нею. Гра – це могутній фактор психологічної адаптації студента в новому мовному просторі. В цих умовах зростає роль викладача, як центральної фігури в організації і здійсненні навчально-виховного процесу, оскільки це вимагає від нього активної педагогічної діяльності, високої методичної майстерності, знання закономірностей процесу навчання, його психологічних і методологічних основ.

Ключові слова

комунікативний підхід

Бібліографічний опис

Комогорова, М. І. Комунікативний підхід у вивченні іноземної мови / М. І. Комогорова // Матеріали VІІІ Міжнародної наукової конференції «Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві», 24 травня 2018 р. – Харків : Національна академія Національної гвардії України, 2018. – С. 38 - 40.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By