Публікація:
Музейна педагогіка у контексті STEАM-освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Прибора, Наталія Андріївна
Прибора, Артем Олексійович
Жукова, Дар'я Сергіївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Інститут обдарованої дитини НАПН України

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета сучасної системи освіти полягає у формуванні ключових компетентностей школярів. Досягти цього можна засобами STEAM-освіти. Важливість її стає все більш очевидною в умовах швидкого розвитку науки та технологій. Одним з напрямків STEAM-освіти є музейна педагогіка. Вона включає в себе різноманітні методики та підходи. За допомогою музейної педагогіки можна не тільки вивчати різноманітні об’єкти культурної спадщини, а й поглиблювати знання з хімії, математики, фізики та біології.
The main purpose of the modern education system is the formation of key competencies of students. This can be achieved through STEAM-education. Its importance is becoming more and more obvious in the conditions of rapid development of science and technology. One of the areas of STEAM-education is museum pedagogy. It includes various methods and approaches. With the help of museum pedagogy, it is possible not only to study various objects of cultural heritage, but also to deepen knowledge of chemistry, mathematics, physics and biology.

Опис

Ключові слова

ключові компетентності, STEAM-освіта, музейна педагогіка, key competencies, STEAM-education, museum pedagogy

Бібліографічний опис

Прибора, Н. А. Музейна педагогіка у контексті STEАM-освіти / Н. А. Прибора, А. О. Прибора, Д. С. Жукова // STEАM-освіта: від теорії до практики : матеріали круглого столу (Київ, 24 березня 2023 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 120-126.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By