Публікація: Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Ніколаєв, К. Д.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто особливості та ступінь впровадження засад сталого розвитку в
освіті на прикладі випереджаючої освіті Україні. Проаналізовано інноваційні форми організації
освітнього простору перепідготовки вчителів, оцінено якісні зміни в процесі навчання після
реалізації концепції випереджаючої освіти для сталого розвитку. Визначено перспективи
розвитку випереджаючої освіти в Україні для сталого розвитку. Висвітлено особливості
застосування системи перепідготовки вчителів.
В статье рассмотрены особенности и степень внедрения принципов устойчивого развития в образовании на примере опережающего образования Украины. Проанализированы инновационные формы организации образовательного пространства переподготовки учителей, оценены качественные изменения в процессе обучения после реализации концепции опережающего образования для устойчивого развития. Определены перспективы развития опережающего образования в Украине для устойчивого развития. Освещены особенности применения системы переподготовки учителей.
The article examines the characteristics and level of the principles of sustainable development in education as an example of passing ahead education in Ukraine. Analyzes innovative forms of educational space retraining teachers, reviewed qualitative changes in learning after realization of conception of anticipating education for sustainable development. Detected the prospects of the development of passing ahead education in Ukraine for sustainable development. Article deals with the peculiarities application of the system of retraining teachers.
В статье рассмотрены особенности и степень внедрения принципов устойчивого развития в образовании на примере опережающего образования Украины. Проанализированы инновационные формы организации образовательного пространства переподготовки учителей, оценены качественные изменения в процессе обучения после реализации концепции опережающего образования для устойчивого развития. Определены перспективы развития опережающего образования в Украине для устойчивого развития. Освещены особенности применения системы переподготовки учителей.
The article examines the characteristics and level of the principles of sustainable development in education as an example of passing ahead education in Ukraine. Analyzes innovative forms of educational space retraining teachers, reviewed qualitative changes in learning after realization of conception of anticipating education for sustainable development. Detected the prospects of the development of passing ahead education in Ukraine for sustainable development. Article deals with the peculiarities application of the system of retraining teachers.
Опис
Ключові слова
випереджаюча освіта, перепідготовки вчителів, сталий розвиток, курс, концепція, опережающая образование, переподготовки учителей, устойчивое развитие, курс, концепция, passing ahead education, retraining teachers, sustainable development, course, concept
Бібліографічний опис
Ніколаєв К. Д. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів / К. Д. Ніколаєв // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 116-124.
