Публікація:
Психолого-педагогічні засади корекції пізнавальної діяльності у дітей з вадами зору

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Паламар, Олена Михайлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М.П.Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються теоретичні засади організації та здійснення корекції пізнавальної діяльності дошкільників і молодших школярів з порушеннями зору. Визначено основні принципи корекції, специфічні аспекти змісту навчання, завдання корекції пізнавальної діяльності на даних вікових етапах.
Palamar O. Psycho-pedagogical aspects of cognitive activity correction by children with a vision loss. The article deals with the theoretical aspects of cognitive activity organization as well activity correction with children under school age and junior pupils with a vision lost. Here are determined the main correction principles, special issues of study content, main correction tasks of cognitive activity on certain age period.

Опис

Ключові слова

корекція пізнавальної діяльності, актуальний рівень розвитку, принципи корекції, пізнавальні здібності, когнітивний тренінг

Бібліографічний опис

Паламар О.М. Психолого-педагогічні засади корекції пізнавальної діяльності у дітей з вадами зору // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. – Випуск 3.-С. 62-72.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By