Публікація:
Типи та механізми дисграфічних помилок у писемному мовленні молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чередніченко, Наталія Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлюються механізми засвоєння писемного мовлення. Підкреслюється, що процес письма є складною за структурою формою мовленнєвої діяльності. Розкривається сутність сучасних класифікацій дисграфії, типи та механізми дисграфічних помилок.
В статье раскрываются механизмы усвоения письменной речи. Подчеркивается, что процесс письма является сложной по структуре формой речевой деятельности. Раскрывается суть современных классификаций дисграфии, типы и механизмы дисграфических ошибок.
In this article conditions of the forming of writing skills are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development.

Опис

Ключові слова

письмо, мовленнєва діяльність, дисграфія, психічні функції, загальнофункціональні механізми, операціональні компоненти, специфічні мовленнєві механізми, усно мовленнєві передумови, речевая деятельность, дисграфия, психические функции, общефункциональные механизмы, операциональные компоненты, специфические речевые механизмы, усноречевые предпосылки, writing, speech activity, functional mechanisms, operational components, speech readiness

Бібліографічний опис

Чередніченко, Н. В. Типи та механізми дисграфічних помилок у писемному мовленні молодших школярів / Н. В. Чередніченко // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 94-102.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By