Публікація:
Наукова спадщина І. Г. Єременка як методологічний орієнтир у роботі із дітьми з розладами аутистичного спектру

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Супрун, Микола Олексійович
Каленіченко, І. Б.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В даній статті розглядається вплив наукової спадщини Івана Гавриловича Єременка на методологічний підхід до навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектру.
In this article the influence of Ivan Gavrilovich Eremenko's scientific heritage on the methodological approach to the education and upbringing of children with autistic spectrum disorders is considered.

Опис

Список використаних джерел: 1. Еременко И. Г. Олигофренопедагогика – К.: Вища школа, 1985. – 328 с. 2. Капустин А. И. Проблема дифференцированного обучения в истории олигофренопедагогики. В кн. Методические рекомендации по внеклассной работе с учащимися специальных школ-интернатов. – Донецк: ДОИУУ, 1988. – С. 7-13. 3. Супрун М. О. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекц1йної педагогіки / М. О. Супрун // Нові технології навчання:Наук.-метод. зб. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2001. – Вип. 30. – С. 229-234.

Ключові слова

методологія, діти з розладами аутистичного спектру, диференційоване навчання, олігофренопедагогіка, methodology, children with autistic spectrum disorders, differentiated learning, oligophrenopedagogy

Бібліографічний опис

Супрун, М. О. Наукова спадщина І. Г. Єременка як методологічний орієнтир у роботі із дітьми з розладами аутистичного спектру / М. О. Супрун, І. Б. Каленіченко // Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Теоретико-методична спадщина Івана Гавриловича Єременка і сучасність (до 100-річчя від дня народження)» 24 жовтня 2016 року / За ред. В. М. Синьова, І. П. Колесника. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 2. – С. 199-204.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By