Публікація: Пріоритет групових технологій на уроках математики в умовах компетентнісно орієнтованого підходу до навчання
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Склярова, І. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
В статті досліджується сутність технології групової навчальної діяльності. Обґрунтовується, що розвиток компонентів навчальної діяльності (цілепокладання, планування, виконання дій, оцінка, контроль) і ключових компетентностей найбільш успішно здійснюється при застосуванні групових технологій; даються рекомендації по їх використанню.
Priority group technology in mathematics lessons in a competency based approach to learning. In the article the essence of technology group learning activities. Substantiated that development of the components of educational activity (goal-setting, planning, implementation activities, evaluation, control) and competencies most successfully carried out in the application of group technology, makes recommendations for their use.
Priority group technology in mathematics lessons in a competency based approach to learning. In the article the essence of technology group learning activities. Substantiated that development of the components of educational activity (goal-setting, planning, implementation activities, evaluation, control) and competencies most successfully carried out in the application of group technology, makes recommendations for their use.
Опис
Ключові слова
групова навчальна діяльність, мала група, компетентності, компетентнісно орієнтований підхід, group learning activities, small group, competence, competency-oriented approach
Бібліографічний опис
Склярова, І. О. Пріоритет групових технологій на уроках математики в умовах компетентнісно орієнтованого підходу до навчання / І. О. Склярова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 224-229.
