Публікація:
Філософський аналіз як засіб дослідження проблем професійної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бех, Володимир Павлович
Бех, Юлія Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто зміст філософського аналізу проблем професійної освіти, що складається зі встановлення природи явища, його сутності, змісту, форм, світогляду та ідеології пізнання, місця людини в ньому і моделювання механізму самовідтворення.
В статье рассматривается содержание философского анализа проблем профессионального образования, который состоит из уточнения природы явления, сущности, содержания, формы, мировоззрения, идеологии исследования, места человека в нем, моделирования механизма явления.
The article deals with the content of the philosophical analysis of the problems of professional education, comprising the identification of the nature of the phenomenon, its essence, content, forms, worldview and cognitive ideology, person’s place in it and modeling the selfreproduction mechanism.

Опис

Ключові слова

природа явища, сутність, зміст, форми, світогляд, ідеологія пізнання, людина, моделювання явища, природа явления, сущность, содержание, формы, мировоззрение, идеология познания, человек, механизм явления, nature of the phenomenon, essence, content, forms, worldview, cognitive ideology, person, phenomenon modeling

Бібліографічний опис

Бех, В. П. Філософський аналіз як засіб дослідження проблем професійної освіти / В. П. Бех, Ю. В. Бех // Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Філософія. Культурологія. - 2015. - № 1 (21). - С. 5-10.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By