Публікація:
Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бондар, Л.В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Статтю присвячено питанню оптимізації процесу формування компетенції у французькому професійно спрямованому монологічному мовленні студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає ступінь та характер кореляції успішності навчання монологічного мовлення з індивідуальними когнітивно-психологічними особливостями студентів – їх домінантними навчальними стилями.
The article deals with the question of optimization of forming French monologue oral production competence with students of technical specialities. The author analyses the degree and character of learning efficiency of monologue speech correlation with individual cognitive and psychological peculiarities of technical department students – their learning styles.

Опис

Ключові слова

французька мова професійного спрямування, монологічне мовлення, навчальний стиль, French for Specific Purposes, monologue speech, learning style

Бібліографічний опис

Бондар Л.В. Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей / Л.В. Бондар // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІ (97). – С. 13-18

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By