Публікація:
Обґрунтування педагогічних умов формування професійної ідентичності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Козак, Х. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито необхідність формування професійної ідентичності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи на засадах деонтологічного підходу. У межах статті обґрунтовано сукупність педагогічних умов: психолого-педагогічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи на різних етапах навчання; формування деонтологічного світогляду майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи шляхом збагачення змісту навчальних дисциплін відомостями міждисциплінарного характеру; конструювання професійно-морального середовища на базі лікувально-профілактичних закладів у період виробничої практики; організації рефлексивно-творчої навчальної діяльності студентів для розвитку професійних деонтологічно-значущих якостей в освітньому процесі медичного коледжу.
В статье раскрыта необходимость формирования профессиональной идентичности будущих младших специалистов сестринского дела на основе деонтологического подхода. В рамках статьи обоснованно совокупность педагогических условий: психолого-педагогического сопровождения становления профессиональной идентичности будущих младших специалистов сестринского дела на разных этапах обучения; формирования деонтологического мировоззрения будущих младших специалистов сестринского дела путем обогащения содержания учебных дисциплин сведениями междисциплинарного характера; конструирования профессионально-нравственной среды на базе лечебно-профилактических учреждений в период производственной практики; организации рефлексивно-творческой учебной деятельности студентов для развития профессиональных деонтологически значимых качеств в образовательном процессе медицинского колледжа.
The necessity of future junior nursing specialists’ professional identity formation based on the deontological approach is disclosed in the article. The set of pedagogical conditions is substantiated: psychological and pedagogical support of future junior nursing specialists’ professional identity formation at different stages of studying; formation of the deontological outlook of future junior nursing specialists by enriching the content of the disciplines with information of an interdisciplinary nature; construction of the professional-moral environment based on medical and preventive establishments during the period of intern‑ ship; organization of reflexive and creative educational activity of students for the development of professional deontologically significant qualities in the educational process of medical college.

Опис

Ключові слова

педагогічні умови, професійна ідентичність, молодші спеціалісти сестринської справи, деонтологічний підхід, педагогические условия, профессиональная идентичность, младшие специалисты сестринского дела, деонтологический подход, pedagogical conditions, professional identity, junior nursing specialists, deontological approach

Бібліографічний опис

Козак, Х. І. Обґрунтування педагогічних умов формування професійної ідентичності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи / Х. І. Козак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 100-103.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By