Публікація: Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Сак, Т. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статті представлено особливості нового Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, який ґрунтується на особистісно орієнтованому і компетентнісному підходах; визначено психологічні умови, пов’язані із формуванням узагальнених способів дії: особистісних, пізнавальних, регуляційних, комунікативних.
В статье рассматриваются особенности Государственного стандарта начального общего образования для детей с особенностями в развитии, разработанный на личностно ориентированном и компетентносном подходах; выделены психологические условия, связанные с формированием обобщенных способов действия: личностных, познавательных, регулятивных, коммуникативных.
The article discusses the features of the State standard primary education for children with special needs , developed on student -oriented and Competence approach , marked psychological conditions associated with the formation of generalized methods of action : personal , educational , regulatory , communication .
В статье рассматриваются особенности Государственного стандарта начального общего образования для детей с особенностями в развитии, разработанный на личностно ориентированном и компетентносном подходах; выделены психологические условия, связанные с формированием обобщенных способов действия: личностных, познавательных, регулятивных, коммуникативных.
The article discusses the features of the State standard primary education for children with special needs , developed on student -oriented and Competence approach , marked psychological conditions associated with the formation of generalized methods of action : personal , educational , regulatory , communication .
Опис
Ключові слова
особистісно орієнтований та компетентісний підходи, особистісні, пізнавальні, регулятивні, комунікативні узагальнені способи дії, навчальні досягнення, личностно ориентированный и компетентностный подходы, личностные, рознавтельные, регулятивные, коммуникативные обобщенные способы действий, учебные достижения, personality oriented and kompetentisniy approaches, personality, cognitive, regulyativni, communicative generalized methods of action, educational achievements
Бібліографічний опис
Сак, Т. В. Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 208-212.
