Публікація: Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні
Вантажиться...
Дата
Автори
Олефіренко, Тарас Олексійович
Цвєткова, Ганна Георгіївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Концепцією розвитку та стратегічною метою STEM-освіти є підготовка людини майбутнього – креативної та вільної особистості, яка здатна вчитися впродовж життя, критично мислити, знаходити нестандарті креативні рішення, адаптуватися до сучасних умов соціальної мобільності, спроможної до засвоєння передових інформаційних технологій, до досягнення успіху в умовах стрімкого технологічного розвитку глобального соціуму. Визначено, що основними принципами навчання STEM-освіти є принципи інтеграції, інноваційності, гуманістичної аксіології, соціально-емоційний, орієнтації на особистість вчителя. Пріоритетом розвитку STEM-освіти в Україні є злагоджена командна робота педагогів-професіоналів, здатних концентрувати інтелект на досягненні узгодженої спільної освітньої мети, колегіальність у формуванні та оцінці ефективності навчальних проєктів.
Опис
Ключові слова
STEM-освіта, ІТ-технології, STEM-технології, Smart-комплекси навчальних предметів, кваліфікаційний портрет педагога
Бібліографічний опис
Олефіренко, Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні / Т. Олефіренко, Г. Цвєткова // Вища освіта України. – 2020. - №1. – С. 61-67. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.1(76).09
