Публікація:
Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Олефіренко, Тарас Олексійович
Цвєткова, Ганна Георгіївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Концепцією розвитку та стратегічною метою STEM-освіти є підготовка людини майбутнього – креативної та вільної особистості, яка здатна вчитися впродовж життя, критично мислити, знаходити нестандарті креативні рішення, адаптуватися до сучасних умов соціальної мобільності, спроможної до засвоєння передових інформаційних технологій, до досягнення успіху в умовах стрімкого технологічного розвитку глобального соціуму. Визначено, що основними принципами навчання STEM-освіти є принципи інтеграції, інноваційності, гуманістичної аксіології, соціально-емоційний, орієнтації на особистість вчителя. Пріоритетом розвитку STEM-освіти в Україні є злагоджена командна робота педагогів-професіоналів, здатних концентрувати інтелект на досягненні узгодженої спільної освітньої мети, колегіальність у формуванні та оцінці ефективності навчальних проєктів.

Опис

Ключові слова

STEM-освіта, ІТ-технології, STEM-технології, Smart-комплекси навчальних предметів, кваліфікаційний портрет педагога

Бібліографічний опис

Олефіренко, Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні / Т. Олефіренко, Г. Цвєткова // Вища освіта України. – 2020. - №1. – С. 61-67. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.1(76).09

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By