Публікація:
Корекція емоційного стану молодших школярів методами арт-терапії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кваша, Валентина Анатоліївна
Челнокова, Марія Сергіївна
Тітова, Ірина Сергіївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Алатон

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

При систематичному навантаженні дітей у шкільному віці відбувається значна емоційна напруга, що призводить до емоційної нестабільності. Стаття присвячена висвітленню особливості використання методів арт-терапії у роботі з профілактики і корекції негативних емоційних станів дітей молодшого шкільного віку та навчання дитини навичок самостійної саморегуляції.

Опис

Ключові слова

арт-терапія, емоційний стан, молодші школярі, психокорекція, комунікативність, творче самовираження

Бібліографічний опис

Кваша, В. А. Корекція емоційного стану молодших школярів методами арт-терапії / В. А. Кваша, М. С. Челнокова, І. С. Тітова // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : матеріали третього міжнародного симпозіуму : зб. наук. праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С. В. – Київ : Алатон, 2021. – Вип. 3. – Ч. 1. – С. 43-46.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By