Публікація: Корекція емоційного стану молодших школярів методами арт-терапії
Вантажиться...
Дата
Автори
Кваша, Валентина Анатоліївна
Челнокова, Марія Сергіївна
Тітова, Ірина Сергіївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Алатон
Анотація
При систематичному навантаженні дітей у шкільному віці відбувається значна емоційна напруга, що призводить до емоційної нестабільності.
Стаття присвячена висвітленню особливості використання методів арт-терапії у роботі з профілактики і корекції негативних емоційних станів дітей молодшого шкільного віку та навчання дитини навичок самостійної саморегуляції.
Опис
Ключові слова
арт-терапія, емоційний стан, молодші школярі, психокорекція, комунікативність, творче самовираження
Бібліографічний опис
Кваша, В. А. Корекція емоційного стану молодших школярів методами арт-терапії / В. А. Кваша, М. С. Челнокова, І. С. Тітова // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : матеріали третього міжнародного симпозіуму : зб. наук. праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С. В. – Київ : Алатон, 2021. – Вип. 3. – Ч. 1. – С. 43-46.
