Публікація:
Роль сучасного підручника з фізики у системі доуніверситетської підготовки абітурієнтів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Муранова, Н. П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті з’ясовано теоретичні засади створення навчального посібника у системі доуніверситетської підготовки старшокласників; виділено і класифіковано формальні (організаційні), змістові (дидактичні), психологічні (авторські) вимоги до навчально-методичної літератури; представлено результати аналізу навчального посібника з фізики для старшокласників у системі доуніверситетської підготовки до навчання у технічних ВНЗ.
The article defines theoretical principles of creating a manual for pre-university training of senior pupils. Formal (managerial), conceptual (didactic) and psychological (author’s) requirements to instructional and methodological literature have been defined and classified in the article. Also, the article contains the results of an analysis carried out on a physical textbook in the system of pre-university training for entering a technological university.

Опис

Ключові слова

доуніверситетська підготовка, навчальний посібник, підручник з фізики, абітурієнт технічного профілю, pre-university training, manual, physical textbook, technological speciality entrant

Бібліографічний опис

Муранова, Н. П. Роль сучасного підручника з фізики у системі доуніверситетської підготовки абітурієнтів / Н. П. Муранова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 179-184.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By