Публікація: Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Плотніков, Є. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті подано порівняльний аналіз двох методів формування іншомовної рецептивної
граматичної компетенції студентів мовних факультетів педагогічного напрямку. Наведено
переваги та недоліки даних методів, запропоновано найбільш раціональні шляхи їх використання.
В статье анализируются два метода формирования иноязычной рецептивной грамматической компетенции студентов языковых педагогических факультетов и вузов. Указаны преимущества и недостатки данных методов, а также предложены наиболее рациональные пути их использования.
The article deals with the two methods used in the process of receptive grammatical competence development in the English teacher trainees. The advantages and disadvantages of both methods are described and some possible ways of their utilization are suggested.
В статье анализируются два метода формирования иноязычной рецептивной грамматической компетенции студентов языковых педагогических факультетов и вузов. Указаны преимущества и недостатки данных методов, а также предложены наиболее рациональные пути их использования.
The article deals with the two methods used in the process of receptive grammatical competence development in the English teacher trainees. The advantages and disadvantages of both methods are described and some possible ways of their utilization are suggested.
Опис
Ключові слова
рецептивна граматична компетенція, індуктивний метод, дедуктивний метод, рецептивная грамматическая компетенция, индуктивный метод, дедуктивный метод, receptive grammatical competence, inductive method, deductive method
Бібліографічний опис
Плотніков, Є. О. Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів / Є. О. Плотніков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 162-166.
