Публікація: Методика викладання психології у вищій школі
Вантажиться...
Дата
Автори
Бойко-Бузиль, Ю. Ю.
Горбенко, С. Л.
Кущенко, І. В.
Лапко, А. Г.
Супрун, Микола Олексійович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Атіка
Анотація
У посібнику висвітлено теоретичні, методичні й методологічні основи викладання психології у вищому навчальному закладі в контексті Болонського процесу. Навчальний посібник викладено за принципом кредитно-модульної системи навчання і призначено для студентів, магістрів, науково-педагогічних працівників.
The handbook are illuminated the theoretical, methodological and methodological bases of teaching of psychology at the university in the context of the Bologna process. The handbook is presented on the basis of credit-modular system of training and is intended for students, masters, researchers and teachers.
The handbook are illuminated the theoretical, methodological and methodological bases of teaching of psychology at the university in the context of the Bologna process. The handbook is presented on the basis of credit-modular system of training and is intended for students, masters, researchers and teachers.
Опис
Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (Лист № 1/11-4493 від 04.04.2012 р.) Рекомендовано до друку Вченою радою Національної академії внутрішніх справ (Протокол № 22 від 22.11.2011 р.) УДК 378.016:159.9](075.8)
Ключові слова
психологія, Болонський процес, вища освіта, навчальний процес, курс, лекція, викладання, вищий навчальний заклад, psychology, higher education, institution of higher education, learning process
Бібліографічний опис
Методика викладання психології у вищій школі : [навч. посіб.] / Ю. Ю. Бойко-Бузиль, С. Л. Горбенко, І. В. Кущенко, А. Г. Лапко, М. О. Супрун. – Київ : Атіка, 2012. – 272 с.
