Публікація:
Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гноєвська, О. Ю.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлені наукові погляди на інклюзію як психолого-педагогічний феномен, що забезпечує успішне навчання дітей з особливостями розвитку в умовах загальноосвітньої школи за належної підтримки інших спеціалістів і батьків.
В статье освещены научные взгляды на инклюзию как психолого-педагогический феномен, который обеспечит успешное обучение детей с особенностями в развитии в условиях общеобразовательной школы при поддержке других специалистов и родителей.
The article covers scientific views on the inclusion as a psychological and pedagogical phenomenon ensures successful education of children with special needs in regular schools when other specialists and parents are involved.

Опис

Ключові слова

інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливостями розвитку, навчання і виховне середовище, инклюзивное образование, инклюзивное обучение, дети с особенностями в развитии, среда обучения и воспитания, inclusion education, children with special needs, educational environment

Бібліографічний опис

Гноєвська, О. Ю. Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Гноєвська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 40-43.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By