Публікація:
Сучасні виклики підготовки вчителів природничих дисциплін в Угорщині

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Боркач, Є.І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті аналізуються особливості двоступеневої моделі підготовки вчителів природничих дисциплін в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: падіння інтересу до професії вчителя, складності підготовки вчителів за двома спеціальностями в рамках двоступеневої моделі підготовки. В умовах, коли ще не визначено шлях розв’язання посталих проблем, угорські фахівці вбачають у поверненні до традиційної системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до болонського перетворення вищої освіти країни.
The present paper analyzes the peculiarities of the consecutive model of science teacher training in Hungary and the problems resulting from its implementation: a decrease in the students’ interest to the profession of physics teacher, the imbalance of preparation for the two professions as well as the decreasing quality of training. Hungarian experts see the way out of this situation in a return to an integrated system of science teacher training that had existed in Hungary prior to the Bologna transformation of higher education.

Опис

Ключові слова

підготовка вчителів природничих дисциплін, Угорщина, Болонський процес, science teacher training, Hungary, the Bologna process

Бібліографічний опис

Боркач Є.І. Сучасні виклики підготовки вчителів природничих дисциплін в Угорщині / Є.І. Боркач // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІІ (98). – С. 21-28

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By